Verkiezingen

De gemeenteraadsverkiezingen komen er weer aan! Op 14, 15 en 16 maart mogen de stemgerechtigde inwoners van de gemeente Waalwijk naar de stembus. De SGP zet zich in onder slogan: Woord houden. Daar hopen we komende bestuursperiode ook de daad bij te voegen en daar mag u ons als burger ook aan houden.

Onze kandidaten

Verkiezingsprogramma 2022 - 2024

Campagnenieuws

Lid worden

Dankzij zo'n 30.000 SGP-leden, kunnen wij, landelijk en lokaal, een vuist maken in de politiek. Wil jij hier ook aan bijdragen?

Doneren

Is een lidmaatschap niet wat je zoekt, of je bent al lid? Ook financiƫle steun stellen wij erg op prijs.

Doneren

Lid worden

Werk mee

Wil jij bijdragen aan het behalen van onze doelen? Bekijk dan de openstaande vrijwilligers- en vaste functies.

SGPJ lid worden

De SGPJ behoort tot de grootste politieke jongerenorganisaties van Nederland. Word jij hier ook lid van?

Ondernemers­platform

Vindt u een goede verbinding tussen politiek en werkvloer belangrijk? Word dan lid van ons platform.

Bestuurders­vereniging

De BSV van de SGP is een platform voor toerusting en netwerken voor huidige en aankomende politici & bestuurders.

Wetenschappelijk instituut

Doormiddel van o.a. onderzoek levert het WI een bijdrage aan de doordenking van maatschappelijke ontwikkelingen.