Kandidaten

Bij de top-5 kandidaten van de SGP in Waalwijk is er naast ervaring en continuïteit, voor verjonging en vernieuwing gekozen. Opnieuw is Richard Tiemstra verkozen tot lijstrekker van de SGP in Waalwijk. Daaronder vind u Henk van Zelst, momenteel al raadslid en op de plaatsen daarna staan respectievelijk: Marius van der Schans, Thomas Vink en Amadeüs Tabbers.

1. Richard Tiemstra, (R.A.A.)
  2. Henk van Zelst, (H.J.)
  3. Marius van der Schans, (J.M.)
  4. Thomas Vink, (T.)
  5. Amadeüs Tabbers, (A.A.)
  6. Corné van Tilborgh, (C.A.)
  7. Wouter Pruissers, (W.J.)
  8. Flip van Tilborgh, (Ph.)
  9. Kees Klop, (C.)
  10. Marty Schoondermark, (M.)
  11. Rien van der Schans, (M.)
  12. Jan Oerlemans, (J.H.)
  13. Joop Braspenning, (J.A.)
  14. Ds. de Leeuw, (T.C.)
  15. Ds. Baan, (J.W.)

Lid worden

Dankzij zo'n 30.000 SGP-leden, kunnen wij, landelijk en lokaal, een vuist maken in de politiek. Wil jij hier ook aan bijdragen?

Doneren

Is een lidmaatschap niet wat je zoekt, of je bent al lid? Ook financiƫle steun stellen wij erg op prijs.

Doneren

Lid worden

Werk mee

Wil jij bijdragen aan het behalen van onze doelen? Bekijk dan de openstaande vrijwilligers- en vaste functies.

SGPJ lid worden

De SGPJ behoort tot de grootste politieke jongerenorganisaties van Nederland. Word jij hier ook lid van?

Ondernemers­platform

Vindt u een goede verbinding tussen politiek en werkvloer belangrijk? Word dan lid van ons platform.

Bestuurders­vereniging

De BSV van de SGP is een platform voor toerusting en netwerken voor huidige en aankomende politici & bestuurders.

Wetenschappelijk instituut

Doormiddel van o.a. onderzoek levert het WI een bijdrage aan de doordenking van maatschappelijke ontwikkelingen.