26 januari 2022

SGP Waalwijk steunt de lokale ondernemer

Een sterke lokale economie met voldoende bedrijvigheid is belangrijk. Deze staat onder druk. De overheid opent deuren en sluit deze weer. Met openingstijden wordt geschoven. De ene zaak mag open, de andere blijft op slot.

Leden van de SGP spreken regelmatig met de lokale ondernemers en delen hun zorgen. Daarom heeft de SGP vorige week een brief aan het gemeentebestuur geschreven, met een oproep om de plaatselijke ondernemers te steunen en vooral te zoeken naar oplossingen in de huidige corona tijd.

“Ondernemers verdienen steun van de gemeentelijke overheid. Maak de ondernemer het ondernemen mogelijk”

We zijn blij en dankbaar, dat er weer meer kan. Ondernemers verdienen de steun van de gemeentelijke overheid. Maak de ondernemer het ondernemen mogelijk en blijf met hen in gesprek, die boodschap heeft de SGP voor de gemeente. Regels zijn er om de ondernemers te beschermen, niet om hen te belemmeren. Lokale lasten dienen beperkt te blijven. Lokale ondernemers verdienen lokale steun.