10 maart 2022

Werkbezoek Spuiterij Rijken en JR Reclame

Afgelopen week zijn we langs geweest bij Spuiterij Rijken! Een snelgroeiende onderneming die afgelopen jaar fors heeft geïnvesteerd en uitgebreid. De bedrijfsruimte werd namelijk ruim twee keer zo groot en ook het aantal werknemers groeide hierin mee. Naast de spuiterij hebben ze ook een eigen reclametak: JR-reclame. Hier verzorgen zij onder andere de bestickering van voertuigen, maar ook reclameborden en -drukwerk.

Foto: Henk van Zelst (raadslid), Jan Rijken (eigenaar Spuiterij Rijken) en Amadeüs Tabbers (kandidaat raadslid)

Met de eigenaren spraken wij over het ondernemersklimaat in Waalwijk. Ze waren positief gestemd. Voornamelijk over de adviezen die zij kregen van de gemeente over de uitbreiding van hun bedrijf. Aan de andere kant ervaren zij, zoals veel andere ondernemers, ook de regeldruk. De visie van de SGP sluit hier mooi op aan: het ondernemersklimaat verbeteren en zorgen voor minder regeldruk. Al met al kijken we terug op een mooi werkbezoek!

Foto: Jan Rijken (eigenaar Spuiterij Rijken) en Henk van Zelst (raadslid)